luni, 29 octombrie 2012

Radacini

Sunt prinsa intre tine si lume
Si portile imi sunt inchise pe dinauntru,
Si portile mele sunt inchise pe dinafara.
lanturi grele imi sfarama carnea,
corbii imi ating sufletul...
priveste-mi chipul, atent, cu rabdarea unui sfant,
crezi ca lacrimile mele si-au faurit istoria?
Ia-ma de mana dar nu-i da drumul,
chiar de simti doar oase-
Vei intelege ruga lor nestinsa.
Ia-mi timpul si cucereste-i infinitul
Fara de care nu as fi existat,
Nici ieri, nici azi, nici maine
Doar freacatul lui imi mai spulbera neuronii.
Sunt prinsa intre timpul tau si al meu.
cateodata, il simt pe-al meu cum tace
si eu, luptand, pentru ultima suflare.
Da-mi drumul printre nori!
gandul meu sopteste,in ultima lui secunda.
Nicicand nu te-am dorit mai mult,
nicicand nu te-am renegat ca azi...
timpul mi l-ai furat din clepsidra.
Priveste-l!
Si-acum sta dupa tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrieti si semnati!