luni, 29 octombrie 2012

Angoase

Hei, tu,ce imi aduci diseara,
In intalnirea dintre noi?
Ce gand pervers iti sfasie mintea...
Hei,tu,ce ma iubeai cu patima amantului,
Spune-mi, cand ma atingi,
Imi simti excitatia porului din piele
Si dorul de fuga?
Hei, tu, inima tu ai,
Inima de iubit, ori sot, ori barbat
Infipt adanc in pamantenesti placeri?
Hei, tu, esti suficient de inalt
Sa imi privesti umilinta?
Ori cauti coltul in care imi ascund singuratatea
De tine, de noi...
Hei, tu, exista o lume frumoasa,
Dincolo de ziduri incoltite de liane,
O lume plimbata in alte lumi razlete.
Hei, tu, stii cand e timpul sa plangi
In coltul tau nestiut de nimeni,
Stii?
Sau refuzi lacrima sa existe pentru tine...
Hei, tu, te-am vazut frumos,
Fragil si puternic, razboinic si sclav,
Print si muritor.
Orbesc.....
Hei, tu, priveste-mi pasul cum se duce
Impotriva fiintei tale,
Lasa-l!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrieti si semnati!