marți, 26 iulie 2011

De ziua ta

De ziua ta as vrea sa ne privim chipurile
rusinosi si delicati de emotii,
sa-ti daruiesc buzele in tremurul lor necontenit,
sa-ti cant o soapta de iubire
necantata in timpul ce-a trecut prin noi.

De ziua ta, privirea sa iti suie in ceruri,
ca o ruga de ingaduinta celor sfinte,
inima sa iti tresalte printre nori,
in joaca celor interzise.

De ziua ta, imi intind mainile catre tine,
si suflarea, si iubirea, si neputinta, si dorinta,
impreuna,
sa iti ingane lumea pentru noi.

De ziua ta, imi legan sufletul in tine,
desculta, in zgomotul pielii, imi joc iubirea
frematata de sperante si iluzii
rodite in glasul tau herculian.

De ziua ta, insorita cu povesti si alai,
iti sarut palma cu care mi-ai alungat durerea,
si ochii ce m-au vazut intaia oara.

De ziua ta, iti sarut existenta din mine,
din noi, din luna si stele,
 din soarta si dumnezeire...

De ziua ta, iti multumesc ca imi ingadui
sa fiu un zambet de copil,
si-ti multumesc ca ai crezut
intr-un licar de speranta
ce m-a purtat din nou in calea ta.

De ziua ta, in taina iti marturisesc,
cu duiosie,
La multi ani, sufletul meu drag!

 26 iulie 2011






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrieti si semnati!